Ny servicedesk – enklere for deg

Snøhetta Data har gått over fra vår tidligere helpdesk til en ny og mer moderne servicedesk-løsning. Dette gjør det enklere for deg å få hjelp, samtidig som vi får bedre oversikt og mer effektiv sakshåndtering.

Den nye servicedesken er tett integrert med tjenestene vi allerede leverer, og gir flere fordeler – både for oss internt og for deg som kunde. Nå blir det enklere å melde inn saker, følge med på status og kommunisere med teamet vårt.

dette betyr forbedringer for deg:

  • kundeportal – få oversikt over dine saker og kommuniser direkte med Snøhetta Data
  • driftsagent på maskinen din – meld inn saker raskt og enkelt, rett fra PC-en din
  • raskere og mer målrettet support – med bedre systemer gir vi deg raskere hjelp og bedre oppfølging

– Den nye løsningen gjør det enklere for kundene våre å komme i kontakt med oss, og vi får bedre oversikt og flyt i arbeidet vårt, sier Lars-Henrik Skogstad, IT-konsulent i Snøhetta Data.

 

Vi forbedrer ikke bare systemene våre – vi gjør det enklere å samarbeide med oss i Snøhetta Data. Har du spørsmål eller ønsker tilgang til portalen? Ta kontakt, så hjelper vi deg i gang.

0