24/04/2025 av Snøhetta Data AS
Ny servicedesk – enklere for deg
Snøhetta Data har gått over fra vår tidligere helpdesk til en ny og mer moderne servicedesk-løsning. Dette gjør det enklere for deg å få hjelp, samtidig som vi får bedre oversikt og mer effektiv sakshåndtering.
Den nye servicedesken er tett integrert med tjenestene vi allerede leverer, og gir flere fordeler – både for oss internt og for deg som kunde. Nå blir det enklere å melde inn saker, følge med på status og kommunisere med teamet vårt.
dette betyr forbedringer for deg:
- kundeportal – få oversikt over dine saker og kommuniser direkte med Snøhetta Data
- driftsagent på maskinen din – meld inn saker raskt og enkelt, rett fra PC-en din
- raskere og mer målrettet support – med bedre systemer gir vi deg raskere hjelp og bedre oppfølging
– Den nye løsningen gjør det enklere for kundene våre å komme i kontakt med oss, og vi får bedre oversikt og flyt i arbeidet vårt, sier Lars-Henrik Skogstad, IT-konsulent i Snøhetta Data.
Vi forbedrer ikke bare systemene våre – vi gjør det enklere å samarbeide med oss i Snøhetta Data. Har du spørsmål eller ønsker tilgang til portalen? Ta kontakt, så hjelper vi deg i gang.